we+Ruby Gardens
Elegancka identyfikacja kompleksu wielofunkcyjnych budynków w Amsterdamie, osadzona w trendzie retro-modern. Oparta o kształty inspirowane naturą, harmonią i ekologią. Spokojna, łagodna, delikatna, nostalgiczna.
Kompleks Ruby Gardens
Ruby Gardens to nowa inwestycja i przyszła wizytówka tętniącej życiem nowej okolicy w obszarze Amstel III w południowowschodnim Amsterdamie. Kreatywnie i przemyślanie zaprojektowany, z górnym piętrem oświetlonym jak latarnia morska, stanie się nowym charakterystycznym punktem miasta. Dwie eleganckie wieże z cegły, granitu i betonu w ciepłych odcieniach wyrastają ze wspólnej bazy obłożonej naturalnym kamieniem. Jedna wieża ma przeznaczenie mieszkalna, a druga biurowe. Obie oferują wspaniałe widoki.
Wierzch bazy porasta publiczny ogród, a wewnątrz znajdą się restauracje i miejsca spotkań, pracy i imprez.
Rysunki
i ikony
W przypadku Ruby Gardens ogromne znaczenie miała współpraca z ilustratorką Agnieszką Kumańską, której eleganckie, piękne ikony i rysunki stały się ważnym elementem definiującym osobowość marki. Ich organiczny charakter i unikalny styl idealnie harmonizują z delikatnym charakterem marki i wzbogacają język wizualny.
Kształty
i kolory
Ciepła, ziemista paleta kolorów inspirowana materiałami elewacji, łuki i inspirowane naturą owalne formy, liniowe ilustracje i odręczne pismo tworzą razem spójny wizerunek marki nadając jej elegancki i retro-nowoczesny styl.
Sekcje
Marka jest podzielona na trzy części reprezentujące trzy funkcje Ruby Gardens: mieszkalną, biurową i publiczną.
Sekcję „Living” odzwierciedla stylowy, swobodny i wyluzowany klimat przyszłych mieszkańców. Łączy w sobie ciepłą, przytulną atmosferę domu, będąc jednocześnie aspiracyjną i elegancką.
Sekcja „Working” została zaprojektowana z myślą o profesjonalnych odbiorcach. Chłodniejsza, stalowo-niebieska paleta sprawia wrażenie bardziej stonowanej, nowoczesnej i technicznej. Jest samodzielna, ale pozostaje częścią rodziny.
Leśna zieleń sekcji „Connecting” odzwierciedla ogromną ilość zieleni i bioróżnorodności zarówno na terenie osiedla, jak i wokół niego. Wspiera wizerunek Ruby Gardens jako miejsca, w którym ludzie mogą się łączyć i gromadzić w przyjaznym, wypełnionym zielenią, jasnym i przestronnym otoczeniu.
Materiały
dodatkowe
By wesprzeć promocję marki w różnych mediach i przestrzeniach, zaprojektowaliśmy szeroki zestaw dodatkowych materiałów wizerunkowych, takich jak torby płócienne, ulotki, reklamy prasowe, banery, gadżety, materiały okolicznościowe, notatniki, długopisy, akcydensy itp.
Strona www
Wśród wszystkich materiałów i elementów wizerunkowych starannie zaprojektowana responsywna strona internetowa wyróżnia się jako najważniejszy nośnik wartości i stylu marki Ruby Gardens. Precyzyjnie zaplanowana struktura i spójna, elegancka oprawa wizualna zostały zaprojektowane, aby wzbudzić zainteresowanie kompleksem u wszystkich potencjalnych grup docelowych.
Social media
By rozszerzyć obecność w Internecie, zaprojektowaliśmy serię szablonów do użycia w medach społecznościowych, utrzymując żywy i spójny wizerunek marki.