we+Profim
Mieliśmy za zadanie stworzyć nowy wizerunek firmy meblarskiej, aby wzmocnić jej konkurencyjność na rynku europejskim. Zakres prac zawierał całą komunikację wizualną marki, w tym rebranding i jego wdrożenie, od wizytówek, poprzez katalogi, na stoiskach targowych kończąc.
Nowy logotyp
Zastaliśmy firmę o 25-letnim doświadczeniu w produkowaniu mebli biurowych z doskonałym zapleczem technologicznym oraz z dużymi ambicjami na podbój rynku europejskiego oraz zakontraktowane projekty u światowej klasy projektantów mebli, takich jak Christopher Schmidt, Piotr Kuchciński, Hilary Birkbeck, Tomasz Rygalik, Paul Brooks, Christophe Pillet i inni. Jednocześnie firma posiadała przestarzałą identyfikację wizualną i niespójną komunikację z klientem.
Uwzględniając chęć podboju rynku europejskiego oraz bogate portfolio mebli biurowych o zróżnicowanej stylistyce, zdecydowaliśmy że branding marki nie powinien konkurować designem z meblami, postawiliśmy więc na prostotę, minimalizm i ponadczasowość.
Stworzyliśmy prosty logotyp o czytelnej i miękkiej typografii.
Katalogi produktowe
Naszym zadaniem było też przygotowanie katalogów pojedynczych kolekcji, katalogów zbiorczych oraz wizerunkowych.
Dla katalogów pojedynczych kolekcji oraz katalogów zbiorczych zaprojektowaliśmy wspólny język komunikacji łączący mocno różniące się między sobą kolekcje.
Katalogi wizerunkowe miały na celu wyróżnić sie na tle międzynarodowej konkurencji, również na najważniejszych targach jak Orgatec w Kolonii, w związku z czym każdy z nich był realizowany według odmiennej koncepcji i w oryginalnym podejściu. Jeden miał okrągły kształt, a inny był czarnym blokiem z monochromatycznymi renderami.
Zdjęcia i renderingi produktów
W ramach produkcji katalogów i innych materiałów marketingowych organizowaliśmy i nadzorowaliśmy szereg sesji zdjęciowych oraz stworzyliśmy dziesiątki renderów.